خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/08/27 - 09:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسن بیکی:

خروج داعشی‌ها از رقه با همکاری آمریکا‌ بیانگر پیروزی جبهه مقاومت است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خروج عده زیادی از تروریست‌های داعش از رقه با همکاری و نظارت ائتلاف آمریکا در سوریه، به نوعی شکست سیاست های آمریکایی – صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه است.

ابوالفضل حسن بیکی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به خروج عده زیادی از تروریست‌های داعش از رقه با همکاری و نظارت ائتلاف آمریکا، گفت: با توجه به اینکه طرح تشکیل خاورمیانه جدید آمریکایی ها محقق نشده و داعش نیز در حال نابودی است، ایالات متحده در تلاش می کند نیروهای باقی مانده را به مناطقی مانند اردن انتقال دهند تا بتوانند از این طریق مجددا دمشق را تهدید کند.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد ناامنی در منطقه یکی از استراتژی‌های آمریکا برای فروش تسلیحات است، اظهارکرد: آمریکا با طریق نیروهای تکفیری داعش در تقابل با نیروهای مقاومت در منطقه است لذا از هر شیوه ای استفاده خواهد کرد تا نیروهای داعشی را نجات دهد.



وی ضمن تاکید بر اینکه داعش تنها ابزار ایالات متحده برای نقش آفرینی در خاورمیانه تلقی می شود، ادامه داد: البته در این میان ایالات متحده تلاش می کند از طریق داعش به اروپایی ها نیز فشار بیاورد و آنها را نیز در ائتلاف همراه کند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه با مقاومت نیروهای عراقی و سوری دیگر اثری از داعش در منطقه نمانده و افراد اندکی باقی مانده نیز نفس های آخر خود را می کشند، تصریح کرد: باید اذعان کرد که شکست داعش به نوعی شکست سیاست های آمریکایی – صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا در ظاهر تلاش می کند با حضورش در منطقه به نوعی خود را مخالف داعش معرفی کند در حالی که پشت پرده علاوه بر ارسال تجهیزات نظامی، حمایت های اطلاعاتی نیز از این گروه تروریستی انجام می دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 219296
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار